vrijdag 13 september 2013

Een tas voor mezelf!

Een hele poos geleden moest ik voor men werk met de trein naar Brussel voor een vergadering.
Omdat het al snel 1u30 reizen is wilde ik natuurlijk de tablet mee om wat verder te kijken naar de series die ik zoal volg. 
Nu moest ik ook een hoop papieren meesleuren (A4 formaat) iets wat in de meeste handtassen niet inpast.
Daarom ging ik op zoek naar een handtassenpatroon om zelf eentje te maken, maar kon nergens een geschikt model vinden (naar mijn smaak).
Daarom begon ik er maar aan zonder patroon en na niet al te veel geknoei was dit het resultaat...


Een hoop werk, maar eigenlijk wel leuk als je een goed resultaat krijgt.
Ooit voor herhaling vatbaar...


1 opmerking:

  1. Amai, superknap gedaan en mooi afgewerkt !! Ze ziet er inderdaad heel handig uit.

    BeantwoordenVerwijderen