maandag 16 september 2013

De cadeautjes van afgelopen maanden...

Het was een drukke periode afgelopen maanden en daar bedoel ik huwelijken en geboortes mee, dus cadeautjes maken...
In juni was er een eerste huwelijk , daarvoor maakte ik een geldcadeau want gewoon geld in een enveloppe, daar doen we niet aan mee!

In juli is kleine Louise geboren, daarvoor maakte ik 2 schilderijtjes voor op de kamer. Helaas vergat ik daarvan foto's te maken omdat ze maar net op tijd klaar waren...

In augustus werd ook Jarne geboren en Lily. Voor hem maakte ik een dekentje, voor haar een setje met tuttenlapje en koord.



Daarna volgde eind augustus nog een huwelijk, waarvoor ik ook een geldcadeau maakte en een vilten uilenkoppel.



al blijft de grootste klus steeds weer iets origineels te verzinnen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten