dinsdag 6 november 2012

De "maaksels" van zomer 2012 (deel 2)

We gingen in het voorjaar 2012 weer volop aan het schilderen. Dit was lang geleden, ik geef het toe, maar nog voor de kist van 'Finne' kreeg ik 2 grote schilderopdrachten binnen.

Eerst kwam de kamer van kleine 'Maurits' die best wel wat vrolijke nootjes kon gebruiken. Zodoende ging ik samen met 'Kim', de mama van Maurits aan de slag. Een vrolijk 'boskamer' was het resultaat.

 
Vooral het vosje blijkt Maurits erg te bekoren...

 
Al zijn deze vogeltjes naast zijn bedje ook wel erg leuk geworden...
 
 
In navolging van deze muurschilderingen kwam de vraag voor een paneel om in een slaapkamer te monteren. Dit keer voor 'Noortje' een meisje dat gek is op paarden.
'Noortje' koos zelf een tekening uit die het zou worden.
Ik moest deze dus enkel sterk vergroten en kon beginnen.
Het resultaat was een groot schilderij van een heel andere stijl dan ik normaal doe...
 
 
'Noortje' tevreden, dus ik ook!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten