vrijdag 27 mei 2011

Mijn eerste Tilda creaties. (UPDATE 3)

Al geruime tijd ben ik fan van Tilda. Ik heb ook bijna alle boeken geloof ik, maar had tot nu toe nog nooit iets uit die boeken (durven) maken.
De eerste creatie die ik maakte, misschien ook wel de meest geslaagde, zien jullie later, want die is voor het petekindje.
Maar de tweede en de derde kan ik jullie alvast laten zien.

Zo kwam er de beer uite het boek 'Tilda with love'





Zelf ben ik er nog niet 100% tevreden over. Heb er al eens nieuwe oren opgezet, maar hij blijft een beetje uit proportie vind ik. Ik maak hem vast nog eens over...ooit...

Ook deze tas komt uit het boek 'Tilda with love'



Natuurlijk zeer belangrijk de juiste stofjes te nemen om een mooi resultaat te bekomen. De echte 'Tilda-stofjes' koop ik echter nooit, die zijn zo duur...
Ik zoek ze wel lekker zelf uit die stofjes ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten