zondag 27 februari 2011

Casper's nieuwe kamer

Omdat men neefje Casper een broertje krijgt eind mei begin juni (die tevens mijn petekindje zal worden:)) moest hij zijn oude (Bumba) kamertje afstaan en kreeg hij een nieuwe kamer. Hij is nu 3 en kreeg een iets meer tijdloze kamer met Micky Mouse als thema. Alles bij elkaar toch zo'n 12 à 15 uurtjes werk, maar het is wel een geslaagde missie...





Dit is dus waar ik de laatste tijd mee zoet ben geweest tijdens men vrije momenten.
Nu dit klaar is hoop ik weer wat meer tijd (en zin) te hebben om andere dingen te doen. De klantenbestellingen staan in een wachtrijtje want ik krijg mezelf moeilijk op gang de laatste tijd. Het zal tijd worden dat de zon weer een schijnt denk ik...

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ontzettend mooi!
    Schilder je rechtstreeks op de muur of zijn het houten panelen met de disneyfiguren?
    www.crealeentje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is rechtstreeks op de muur, wel met overhead-projector om zeker de goede vormen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen