zaterdag 22 januari 2011

Grote kringloopbuit gescoord!

Afgelopen week had ik een weekje vakantie, jammer genoeg alweer bijna voorbij. Dus liep ik naar goede geoonte eens langs bij de kringwinkel, het was weeral een hele poos geleden. Na een buitloze tocht door de winkel gooide ik (gelukkig maar) nog een laatste blik in de kasten met 'prularia' zoals ze dat daar noemen en mijn oog viel op een stel glazen bokalen. Iedere bokaal had een serieuze inhoud gaande van knopen tot tassluitingen, een schat dus!
Aan de slag dus maar om hiermee leuke dingen te maken...



De niet aangeduide dingen had ik al, die heb ik dus niet in de kringwinkel gevonden...
Er was ook nog een grote zak haken voor sleutelkoorden of iets dergelijks bij, maar dit was zelf te veel om in een soterrbakje te krijgen.
Hiermee kan ik volgens mij wel een tijdje verder...
Als er iemand net op zoek is naar paarse of groene knopen of zo om te swappen...laat maar een gil!

4 opmerkingen:

  1. Ooh paarse en groene knoopjes ! zou graag willen ruilen maar tja waarvoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, practige schat gevonden, ik ben een beetje jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook wel ruilen voor de knoopjes, wat wil je in plaats?
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar kan je heel wat leuke dingen mee doen! Heerlijk is dat!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen