vrijdag 17 december 2010

Stempels

Afgelopen zondag heb ik eindelijk een stempel besteld bij Stamps Antwerp. Na een (korte) poging er zelf eentje te maken vroeg ik prijs en die viel mee dus bestelde ik er zelfs 2; een kleine en een grotere. Dinsdag al zaten deze in de bus! van een snelle levering gesproken...



Net op tijd om men Secret Santa mee op te smukken trouwens want die ging gisteren op de post... Ben eens benieuwd wanneer ie toekomt...
Is die van jullie tijdig buiten geraakt trouwens, want ik heb hier en daar al kleine paniekjes gelezen van dingen die nog niet klaar waren... Voor 1 keer was ik eens tijdig klaar, al was het ook maar nipt...

Grtz Tinke

7 opmerkingen:

  1. Mijne is juist klaar. Maar het winterweer heeft heel mijn scenario in de war gebracht. Ik wou zelf postbode spelen, maar met dit weer ga ik dat niet doen. En de post was al dicht ... hopelijk vindt mijn secret santa het niet zo erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vast niet, dat maakt het alleen maar spannender allemaal...
    Mijn secret santa woont aan de andere kant van het land dus zelf 'facteur' spelen was geen optie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stempels! :D
    Stempel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je blogberichtje! :D
    De buttons maak ik met mijn buttonmachine (met een plastic laagje). De buttons die ik eerder maakte waren zgn. stofknoopjes. Die zijn ook met de hand te maken. De spulletjes daarvoor kun je bij starttofinish.etsy.com kopen.

    BeantwoordenVerwijderen