vrijdag 4 juni 2010

Lenthel

Zondag een onvverwacht berichtje van een vriendin, haar dochterje was geboren...
Lenthel (want zo heet het meisje) kwam een goeie 10 dagen te vroeg. Met haar tengere gestalte 2kg655 en 47,5cm is ze vast heel schattig.
Nu was ik eigenlijk in de overtuiging dat het een jongen werd dus was ik al aan blauwe spullen begonnen...
Dus maandag ging heel mijn vrije dag naar babyspullen maken! Een mooi resultaat (volgens degene die het al hebben gezien), nu alleen nog tijd vinden om het te gaan afgeven (wat met de uren op men werk absoluut niet kan deze week) en wachten tot die slepende verkoudheid overgaat misschien ook wel...(met die weer???)
Hier een fotootje van Lenthels kraampakketje...



Proficiat aan Davy en Tamara en grote zus Benthe!
Kleine meid, dit komt jou richting uit, veel plezier ermee!

1 opmerking:

  1. Erg schattig! Had ik deze ideeen ook maar gezien toen mijn zoon nog klein was (meer dan 20 jaar geleden).

    BeantwoordenVerwijderen