maandag 17 mei 2010

De witte ballon...

Toen ik gisterochtend men weeklijks 'jogomloopje' maakte spotte ik aan de bosrand een witte ballon met boodschap eraan. Tuurlijk benieuwd als ik was nam ik het kaartje mee. De ballon die best nog verder wou maar dit niet kon door het gewicht van het klamme kaartje liet ik verder reizen.

In de geadresseerde omslag zat een boodschap van kleine Luna, die haar lentefeest vierde. Er stond een wens van haar voor zichzelf 'dat ze gelukkig mag worden' en een wens van haar voor de wereld 'geen oorlog meer' (zoals elk kind wel geeft als wens denk ik)



Het begeleidende briefje vroeg haar wens terug te zenden, wat ik natuurlijk heb gedaan. Samen met een kaartje met men eigen boodschap en een 'handmade' geluksvogel, omdat Luna me op dit idee heeft gebracht...



Weeral een hebbeding bij in men shop, de geluksvogel waarvan het idee is ontstaan door Luna's ballon met boodschap.

Veel geluk in je verdere leven Luna...



In de loop van de volgende week kreeg ik een lentefeest-aandenken terug van Luna om me te bedanken voor de wensen...